Infolinia: 75 643 28 33, 667 444 343, 667 448 744
E-mail: poczta@czesci-usa.com.pl

poniedziałek - piątek w godz. 8.30 - 16.30
sobota w godz. 9.00 - 14.00

TRAXON 80W-90 4 l. olej przekładniowy

TRAXON 80W-90 4 l. olej przekładniowy

 
100,00 PLN
Cena w punktach: 5000 punktów
OCT804
+
Producent:
PETRO - CANADA

TRAXON 80W-90 4 l. olej przekładniowy

TRAXON* 80W-90 są najlepszej jakości olejami przekładniowymi w motoryzacji.
Zapewniają przez cały rok znakomite parametry smarne w każdych warunkach. Oleje te zostały przeznaczone do smarowania skrzyń przekładniowych dyferencjałów motoryzacji.
TRAXON* 80W-90 jest wytworzony z bazy Petro Canady o 99,9% czystości otrzymanej w trakcie procesu oczyszczania HT, oraz z dodatkami poprawiającymi lepkość i stabilność temperaturową. TRAXON* 80W-90 ze swoimi dodatkami przeciw zużyciu EP zapewnia znakomita ochronę przed nadmiernym zużyciem co zostało udowodnione w teście L-37.
Znakomita stabilność temperaturowa zapewnia znakomita ochronę elementów zwłaszcza w ekstremalnych warunkach pracy.
 
Cechy i korzyści
 
- wyśmienita odporność na zerwanie filmu w wysokich temperaturach
- niespotykana odporność na utlenianie
- zabezpieczenie przeciw zacieraniu zębów
- ochrona antykorozyjna
Działa skuteczniej i lepiej chroni (co wynika z testów DKA) niż konkurencyjne oleje w klasie GL-5. Skuteczne zminimalizowanie nagarów, osadów i szlamów umożliwia dokonywanie wymian oleju co 400.000 km.
 
Zastosowanie
TRAXON* 80W-90 jest zalecany do użytku całorocznego w większości skrzyń przekładniowych, dyferencjałów i elementów przeniesienia napędu w samochodach osobowych, ciężarowych i off road.
Olej ten swymi parametrami przewyższa klasę API GL-5, SAE J2360 oraz posiada certyfikaty:
Dana, Meritor, ZF, Navistar, MIL-PRF-2105E, Mack GO-J.
TRAXON* 80W-90 spełnia wymagania API MT-1 dla wysoko obciążonych przekładni ręcznych. Jest zalecany do większości połączeń, łożysk tocznych, przekładni planetarnych, układów wspomagających oraz wszędzie tam gdzie wymagana jest jakość: GL-3, GL-4,GL5.
Nie może być stosowany: przekładniach automatycznych, wałach transmisyjnych, w systemach z mokrym sprzęgłem lub hamulcami oraz tam gdzie wymagany jest olej monogradowy.